אזרחות פורטוגלית – דרכון פורטוגלי

    אזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי – עכשיו או לעולם לא

    משרד עוה"ד יפתח חנן ושות' הינו משרד בוטיק בעל ניסיון של למעלה מ 11 שנים בתחום ההגירה. כמובילים בתחומנו סיפקנו שירותי הגירה וייעוץ משפטי בתחום לאלפי לקוחות מרוצים!

    כחברת עו"ד אנו כפופים לכללי האתיקה של לשכת עוה"ד ומספקים ללקוחותינו שירות אישי, אדיב וחסר פשרות להשגת המטרה לשמה שכרו את שירותינו. בעלי המשרד עו"ד יפתח חנן משמש כיו"ר ועדת הגירה וזרים בלשכת עוה"ד בישראל ויחד עם שותפיו מתווה את מדיניות הגירה מזה שנים רבות.

    בשנים האחרונות שירתנו מאות לקוחות ישראלים בעלי שורשים ספרדיים, יוצאי גירוש ספרד והנפקנו אזרחויות ודרכונים פורטגליים לזכאים. אנו דוגלים בשירות איכותי ומהיר ומאפשרים לזכאים להינות מקשרים חובקי עולם עליהם עמלנו שנים רבות. בין היתר אנו מאפשרים הוצאת אזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי בזמני שיא – הצתרפו אלינו ולא תתחרטו!

    לנוחיותכם, להלן מאמר שמסכם את המסלול להשגת האזרחות הפורטוגלית הנכספת:

    א. תנאי סף לבדיקת זכאות

    1. עובדהבאביב 2015 אישרה ממשלת פורטוגל את החוק המעניק אזרחות ליהודי ספרד וצאצאי מגורשי פורטוגל.
    2. תנאי בסיסמהו? בטרם תוגש בקשה לזכאות לאזרחות ודרכון פורטוגלים (להלן: ״בקשה לדרכון פרוטוגלי ו/או הבקשה״) ועל מנת שהבקשה תתקבל, ידרשו המגישים אותה להוכיח כי הם בעלי קשר לקהילה היהודית שגורשה מספרד בשלהי המאה ה-15ו/או בעלי קשר לקהילה היהודית בפורטוגל.
    3. הוכחה: כיצד? באמצעות אחד מהבאים או יותר – שם משפחה, הכנת עץ משפחה המעיד על הקשר לקהילת יהודי ספרד בפורטוגל, תעודת לידה, כתובה ו/או כל מסמך אחר שמחזק את הקשר ליוצאי גירוש ספרד.
    4. זכאות נלוויתמי עוד זכאי? יהודים יוצאי תורכיה, גיברלטר, מרוקו, דרום צרפת, איטליה ,טוניס, קרואטיה, יוון, סוריה, לבנון, עיראק, ירדן, מצרים, לוב, אלג׳יר, הודו, מדינות דרום אמריקה ברזיל, ארגנטינה ועוד, גם הם זכאים להגיש את הבקשה מכוח הזיקה לקהילה היהודית המגורשת מספרד ומפורטוגל במאה ה-15
    5. הבדיקה לזכאותמי מבצע?ממשלת פורטוגל הסמיכה את הקהילות היהודיות בליסבון או בפורטו לבחון האם המבקש משתייך למגורשי ספרד ו/או פורטוגל. כאמור, חלק מהאמצעים להוכחת הקשר לקהילות אלו הינם: איסוף מסמכים בסיסיים, בדיקת עצי משפחה, בדיקת שמות משפחה, וכיוצא באלו.
    6. הימצאות בספרד וידיעת ספרדית: צריךאין צורך בהגעה פיזית לפורטוגל. כמו כן אין הכרח בידיעת השפה, או בעמידה במבחנים אשר נושאיהם הינם בין היתר הכרת התרבות הפורטוגלית.

    עד כאן לשלב בדיקת הזכאות

     ב. הגשת הבקשה לאזרחות ודרכון פורטוגלים

    1. כיצד? באמצעות הגשת הבקשה אשר לה נלווים הטפסים המתאימים.
    2. היכן

    א.  בקונסוליה הפורטוגלית אשר בתורה מעבירה את הבקשות לפורטוגל שם תידון בה הוועדה להוצאת אזרחות פורטוגלית (להן: ״הועדה״).

    ב. לחילופין, ניתן להגיש את הבקשות בפורטוגל ולקצר הליכים. בסיומו של ההליך, ולאחר אישור הוועדה, הזכאות לאזרחות פורטוגלית תתממש באפשרות להוציא דרכון פורטוגלי.

    1. במה זה כרוךכמו בכל הליך ביורוקרטי, יש צורך במילוי מגוון נרחב של טפסים בשפה הפורטוגזית, ונדרשת בנוסף לכך הוכחה חד משמעית של קשר ליהדות מגורשי ספרד ופורטוגל על מנת להוכיח זכאות לאזרחות. לכן ליווי מקצועי, מיומן ויעיל בהליך ביורוקרטי כגון בדיקת זכאות לאזרחות פרוטוגלית בשלב ראשון והגשת בקשה לדרכון פורטוגולי בשלב השני, חוסכת זמן יקר ועלויות מיותרות.
    2. אזרחות ודרכון פורטוגלים- מדוע זה כדאי לזכאיםכידוע, פורטוגל הינה חלק ממדינות האיחוד האירופי, ומחזיקי דרכון פורטוגלי זכאים, בין היתר, ללמוד במוסדות אקדמאים באירופה (ובפורטוגל בפרט ובכפוף לתנאי המוסדות האקדמאים) במחירים מסובסדים, לעבוד במדינות האיחוד האירופי ולחיות בהן, להשקיע בנדל"ן במדינות אירופה תוך מימוש הטבות מס ומכס בהתאם לעסקאות ולתנאי מדינות אירופה בכל עסקה, להיכנס בשערי ארה״ב ללא צורך בהגשת בקשה לויזה, ליהנות מהטבות והקלות בהקמת עסקים לפי דרישות כל מדינה באיחוד האירופי ולהיכנס בשערי אוסטרליה ללא קשיים ביורקרטיים מקדימים בהנפקת ויזה כמו גם הקלות בקבלת רישיון עבודה במדינה זו. זאת ועוד.

     ב. כיצד משרד יפתח חנן ושות׳ יכול לסייע בבדיקת זכאות לאזרחות פורטוגלית והגשת בקשה לדרכון פורטוגלי ?

    עו״ד יפתח חנן הינו בעל נסיון של מעל אחד עשרה שנים בתחום דיני ההגירה, האזרחות והאשרות על כל סוגיהן בארץ ובחו״ל. את ניסיונו רכש בתחילת דרכו באחד מן המשרדים הגדולים בארץ העוסק בתחומים אלו, וכעצמאי, עבודתו השוטפת עם אזרחים פרטיים וחברות עסקיות מהבולטות במשק הישראלי, האירופאי, האמריקאי והאסייתי, מאפשרת לו לטפל במיומנות וביעילות  בכל סוגי הבקשות בתחום עיסוקו ובכלל זה גם בהגשת בקשה לדרכון פורטוגלי.

    דרישותיו המקצועיות של משרד יפתח חנן ושות׳ מחייבות עמידה בכל תנאי בקשה, אם בארץ ואם בחו״ל, על מנת שכל הגשה תצלח ותגזול את מידת הזמן הנדרשת ולא מעבר לכך.

    במשרדנו אנו מעמידים את עצמנו בנעליו של הלקוח, על מנת ליתן לו את השירות הטוב והמהיר ביותר ולשביעות רצונו והכל תוך עמידה בתנאי משרדי הפנים בארץ ובחו״ל- תנאים שאין בלתם. בכלל זה מסייע משרדנו גם בקבלת תרגומים מפורטוגזית לעברית ומעברית לפורטוגזית לפי הצורך, או בקבלת אישורים נוטריונים מתאימים ועמידה בדרישות להגשת מסמכים שונים והכל לפי הצורך בכל בקשה ובכל תיק.

    נשמח לסייע וליתן מידע ראשוני בנושא בדיקת זכאות והגשת בקשה לדרכון פורטוגלי.

    ליצירת קשר:

    טלפון במשרד: 03-9546262

    כתובת אימייל: iftach@hi-immigrationlaw.com

    RECOMMENDATIONS


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן