שחרור ממעצר עובד זר

     

    על פי דיני ההגירה של מדינת ישראל, בהם חוק הכניסה לישראל וחוק עובדים זרים, חובה לקבל ממשרד הפנים רישיון להעסקת עובד זר, טרם הגעת העובד לתחומי הארץ. רישיון לעובד זר, ניתן לתקופת זמן קצובה ומוגבל לאותו מעסיק בלבד. מכאן, עובד זר שתקופת העסקתו החוקית הסתיימה או מעוניין לעבור למעסיק אחר, חייב לקבל היתר ספציפי חדש, כדי שלא יהיה בסטטוס בעייתי ומסוכן של שוהה ועובד לא חוקי ויהיה צפוי למעצר וגירוש. שחרור ממעצר עובד זר היא סיטואציה מורכבת הדורשת התנהלות מיטבית ולכן עליכם לפנות מיד אל עו"ד המתמחה בדיני הגירה ובעל ניסיון מוכח בשלבי ההליך של שחרור ממעצר עובדים זרים. בצורה זו, תוכלו להגדיל את הסיכויים לשחרור ולשמור על האינטרסים של שני הצדדים – המעסיק והעובד הזר.

    סמכויות אכיפה רחבות למשטרת ההגירה

    משטרת ההגירה היא גוף שהוקם, בין היתר, במטרה לאכוף את האיסור של עובדים זרים לשהות ולעבוד בישראל ללא רישיון כחוק. למשטרת ההגירה יש סמכות לעצור על המקום כל עובד זר הנתפס בלי רישיון להעסקת עובד זר חוקי והיא פועלת במהירות רבה כדי לגרשו מיד למדינת מוצאו. לשם כך, חוק הכניסה לישראל מעניק לפקחי משטרת ההגירה ולשוטרי משטרת ישראל, מגוון רחב של סמכויות, כדי שיוכלו לבצע את תפקידם ביעילות ובהצלחה. כך לדוגמה, הרשות לבצע בדיקה יסודית של אישורי שהייה במצב בו עולה חשד סביר כי אותו עובד מועסק בלי רישיון לעובד זר כנדרש, האפשרות להיכנס לדירות של עובדים זרים אשר יש יסוד סביר לחשוד שהם שוהים לא חוקיים ועוד. במצב שבו נתפסים עובדים זרים בלי רישיון שהייה ועבודה חוקי, הם ישלחו מיד למעצר באחד ממתקני הכליאה ברחבי הארץ.

    אל תפעלו לבד – פנו לייעוץ משפטי

    המשימה של שחרור ממעצר עובד זר מצריכה ידע, בקיאות ומיומנות של עו"ד מהתחום, העוסק בכך בשוטף. זאת, על מנת לעמוד על זכויותיו ולנסות לשחררו ממעצר בהקדם האפשרי. עו"ד יפתח חנן הינו עו"ד מומחה ומנוסה בדיני הגירה בעל הצלחות קודמות רבות של שחרור ממעצר עובדים זרים. אם נקלעתם לסיטואציה בה עובד זר אותו אתם מעסיקים נמצא במעצר ואתם מעוניינים להביא לשחרורו, אנא פנו אל משרד עו"ד יפתח חנן כמה שיותר מהר, כדי שנוכל לפעול מיד ולנקוט את כל הצעדים הדרושים בהתאם לנסיבות המקרה. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי, אישי ונגיש לציבור לקוחותינו.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן