עורך דין מנהלי

    מנהלים מקרה משפטי מול משרד ממשלתי או המשטרה?

    החל משנת 2000 בישראל מתנהלים תיקים משפטיים רבים בבתי המשפט המחוזיים הנוגעים לתביעות או סכסוך משפטי מול רשויות מקומיות, משרדי ממשלה והמשטרה. השינוי אשר חל בשנת 2000 מטרתו הייתה להוריד את העומס מבתי משפט השלום ולאפשר התנהלות יעילה יותר עבור האזרחים הפרטיים המגישים כתבי תביעה כנגד רשויות המדינה. באמצעות ליווי וייצוג של עורך דין מנהלי, תוכלו לבנות קו תביעה יציב ומוצק יותר על מנת למקסם את האינטרסים שלכם בתביעה, בין אם זה אינטרס כלכלי ובין אם זה כל אינטרס אחר העומד לנגד עיניכם.

    למה כדאי לפנות לעו"ד מנהלי?

    כלל הרשויות המנהליות של מדינת ישראל מקבלות הגנה בסיסית בגלל היותן חלק מהרשות המבצעת. אזרחים יכולים למצוא את עצמם מתקשים בתהליכים משפטיים מול משרדי ממשלה ורשויות מקומיות ולכן ידע משפטי הנוגע לתביעות מסוג זה הוא בהחלט הכרחי. הסמכה למשפטי המנהלי מאפשרת לעורך הדין שלכם לספק לכם כלים מקצועיים לקידום התביעה שלכם, או לחילופין לקידום קו ההגנה שלכם במקרה של תביעה. בנוסף לכך, עורך הדין התחום המנהלי יכול לסייע לכם בהגשת ערעורים במידה וקיבלתם פסק דין למקרה המשפטי שלכם.

    שימוש בתקדימים משפטיים למקרה שלכם

    על מנת שתוכלו להתמודד עם תהליך משפטי מורכב וארוך מול רשויות מנהליות, ישנה חשיבות רבה לשימוש בתקדימים משפטיים הדומים למקרה שלכם. להתמודד לבד מול משרד ממשלתי או רשות מקומית אינו פשוט כאשר אין לכם את כל הכלים הנכונים לעשות זאת. רשויות בעלות משאבים טובים ביותר בדרך כלל לייצוג של עורכי דין ולכן לעשות את התהליך ללא ליווי של עורך דין יכול להיות מאוד מורכב עבורכם. עורך דין מנהלי מקצועי ומנוסה אם כן, הוא הכתובת שלכם לקבלת ייצוג בדיונים הבאים בבית המשפט ולניסוח כתבי תביעה או הגנה בהתאם למקרה המשפטי שלכם.

    פנייה לעורך דין מנהלי

    ליצירת קשר עם עורך דין מנהלי מהמובילים כיום בישראל, צרו קשר עם משרד עורכי דין יפתח חנן ושות' המסייע למאות אזרחים בכל שנה בתהליכים משפטיים בבתי הדין המחוזיים. המשרד יסייע לכם לנסח כתב תביעה או כתב הגנה וללוות אתכם בתהליך המשפטי בצורה הטובה ביותר.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן