עורך דין אישורים עבודה

    דיני ההגירה בישראל מהווים תחום משפטי משמעותי, דינמי ומורכב, הכולל בתוכו חוקים, תקנות ונהלים ספציפיים הבאים להסדיר נושאים חשובים מאין כמותם, בהם חוק הכניסה לישראל, חוק השבות וחוק האזרחות. בנוסף, קבלת אשרות עבודה למומחים זרים או אשרות עבודה לעובדים זרים לדוגמה, נחשבים לתהליכים בירוקרטיים ארוכים ומסורבלים, המצריכים התנהלות שוטפת מול משרד הפנים, הפועל לעתים קרובות בצורה איטית מאוד, שמרנית ומסורבלת ומקשה מאוד על ציבור הפונים, הן הישראלים והן הזרים.

    תפקיד עורך הדין וחשיבותו

    עורך דין אישורים עבודה מטפל בסוגים רבים של אשרות בענפים ומקצועות שונים, בהן אשרות עבודה לעובדים זרים, אשרות עבודה למומחים זרים, רופאים, אנשי דת, מרצים באקדמיה, אמנים, יהלומנים וכן הלאה. עו"ד אשרת עבודה בישראל, מחזיק בידע התיאורטי והכלים המעשיים הדרושים כדי להתנהל בצורה קלה וטובה מול משרד הפנים. כמו כן, עורך הדין שולט בסעיפי החוק והתקנות, בהלכות הפסיקה, בדרישות ובנהלים הפנימיים של משרד הפנים ולכן יש ביכולתו לזרז את ההליכים ולהשיג ללקוחותיו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות בנסיבות המקרה גופן.

    במסגרת תפקידו, אחראי עורך הדין לאסוף את כלל המסמכים, האישורים והאסמכתאות הדרושים בנסיבות המקרה. כמו כן, ישנה חשיבות רבה להגיע מוכנים לראיונות, תשאולים ופגישות עם הגורמים המטפלים מטעם משרד הפנים, על מנת שלא לחבל בסיכויי אישור הבקשה.

    הניסיון העשיר שלנו מלמד, כי בלי קבלת הכוונה וסיוע מקצועי של עורך דין אישורים עבודה, ההליכים עשויים להתארך ולהסתבך, כאשר נציגי משרד הפנים נוטים להערים קשיים על מבקשים הפונים עצמאית. בנוסף, באמצעות קבלת ליווי וייצוג משפטי צמוד, ניתן לעמוד על מלוא הזכויות מכוח הדין לרבות הזכות לערער על החלטת משרד הפנים ויחידות הסמך שלו.

    למי מומלץ לפנות?

    עו"ד יפתח חנן הינו עו"ד אשרת עבודה בישראל מקצועי ומנוסה, המכהן כיו"ר ועדת הגירה וזרים בלשכת עוה"ד ובעל משרד עורכי דין מוביל ומצליח בדיני הגירה. עו"ד יפתח חנן וצוות משרדו יודעים מהי דרך ההתנהלות המקצועית, הנכונה והיעילה ביותר מול משרד הפנים ועושים את כל הדרוש כדי להשיג ללקוח את האשרה הנכספת. במסגרת התפקיד, מלווים עורכי הדין את המבקשים באופן צמוד בכל שלבי התהליך, אוספים את המסמכים וההוכחות, מגישים את הבקשה, מכינים אותם לראיונות ותשאולים וכן הלאה. עורכי הדין מנהלים את התיקים במיומנות וברמה מקצועית גבוהה ומוודאים כי זכויותיהם אינן נפגעות. נשמח לסייע גם לכם ולהיאבק בשבילכם לכל אורך הדרך.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן