נישואים לבני זוג זרים

    מה חשוב להבין לגבי נישואים לבני זוג זרים

    נישואים לבני זוג זרים יכול לסייע להסדרת מעמדו של בן זוג זר באמצעות המסלול של קבלת אזרחות, כאשר המסלול להסדרת המעמד עבור ידועים בציבור, הוא באמצעות קבלת מעמד של תושב קבע. נישואים לבני זוג זרים הגרים בארץ, נעשה בדרך כלל במסגרת מה שמכונה נישואי פרגוואי או נישואי אל סלבדור, מכיוון שלא ניתן להינשא בנישואים אזרחיים בישראל. כאשר שני בני הזוג לא יכולים או מעוניינים לצאת מהארץ, לטובת הסדרת הנישואים, האופציה של אל סלבדור יכולה להיות הפתרון, מכיוון שניתן לעשותו באמצעות שליח, מטעם בני הזוג. במידה ורק בן הזוג הזר, מנוע מלעזוב את הארץ, ניתן גם שבן הזוג הישראלי יסדיר את הנישואים באופן פיזי בנישואי פרגוואי.

    הבעייתיות לחזור לישראל

    קבלת אזרחות ישראלית באמצעות נישואין לבן זוג זר הינו קצר יותר, מאשר באמצעות הסדרת מעמד של תושב קבע. את התהליך כולו לאחר נישואין לבן זוג זר ניתן לעשות במסלולים השונים. ההליך של אזרחות מלאה לאחר נישואין לבני זוג זרים  אורך בין 4-5 שנים. לעומת זאת המסלול של תושבות קבע במקרה של חיים משותפים עם בן זוג זר יכול לארוך  7 שנים, עד לקבלת מעמד של תושבות קבע. בבחירה בין המסלולים, חשוב לקחת בחשבון את הגבלות היציאה מהארץ של בן הזוג הזר ואם הוא יוכל לחזור. הדבר תלוי בסוג הוויזה שברשותו ואם הוא יכול להוציא, אשרת אינטר ויזה ממשרד הפנים, לפני היציאה מהארץ, כך שחזרתו לארץ תאושר על ידי רשות האוכלוסין וההגירה. נישואין לבני זוג זרים יכול כאמור, לזרז את ההליך ולהקל עליו.

    ייעוץ משפטי לגבי נישואים לבני זוג זרים

    רבים המנהלים חיים משותפים עם בני זוג זרים חיים בחרדה לגבי עתידם הזוגי ומומלץ לפנות לשירותי עורך דין, המתמחה בתחום המעמד האישי כמו, עורך דין יפתח חנן, לשם ליווי בהליכים השונים, עד לקבלת מעמד של תושב קבע. העורך דין יכול להמליץ למי שמנהל חיים משותפים עם בן זוג זר להגיש בקשת הארכה של רישיון הישיבה בארץ, של בן הזוג חסר המעמד. אל בקשה זו יש לצרף מסמכים תומכים, המוכיחים את ניהול חיים משותפים עם בני זוג זרים כידועים בציבור. לאחר הגשת הבקשה שני בני הזוג יזומנו לראיונות אישיים במשרד הפנים, לשם תשאול על מערכת היחסים המשותפת. אם אתם זקוקים לייעוץ משפטי, לגבי נישואים לבני זוג זרים והסדרת המעמד האישי של בן הזוג הזר, צרו קשר עוד היום על משרד עו"ד יפתח חנן המתמחה בתחום.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן