מחפשים ייצוג משפטי לעובד זר? הגעתם למקום הנכון!

    אחד ממגזרי האוכלוסייה החלשים ביותר בישראל מבחינת זכויות הם העובדים הזרים. למרות שיש זכויות עובדים זרים הכתובים בחוק, הרשויות בישראל מקשות מאוד על תהליכים בירוקרטיים קריטיים לעובדים זרים. עובד זר הנקלע למצב משפטי מול רשויות בישראל או אפילו מול אדם פרטי, יתקשה מאוד לעמוד על הזכויות שלו, בעיקר כאשר הוא לא מכיר אותן לעומק. פנייה למשרד עורכי דין המתמחה בניהול תיקים משפטיים של עובדים זרים, תהיה הפתרון האידיאלי עבורכם כאשר שנות הניסיון של המשרד במקרה זה הן קריטיות לסיוע בתהליכים המשפטיים מול הגורמים הרלוונטיים, בין אם זו תביעה או בין אם זה הגנה מול רשות ממשלתית או אדם פרטי.

    זכויות עובד זר ואשרות עבודה

    ברוב המקרים בהם עובד זר ימצא את עצמו עובר על החוק בישראל, הוא ברגע שאשרת העבודה שלו לא תהיה יותר בתוקף. העסקה של עובד זר ללא אשרת עבודה בתוקף, היא בלתי חוקית הן למעסיק והן לעובד הזר אשר מסתכן בסילוקו ממדינת ישראל ובקושי גדול לחזור אליה בעתיד. אם כן, בכדי לטפל בזכויות עובד זר יש לבדוק כל מקרה לגופו ולנהל את התהליך הבירוקרטי במהירות האפשרית בכדי לא להציב אתכם או את העובד הזר במצב של עבירות על חוקי העבודה בישראל.

    העונשים להעסקת עובד ללא אשרה

    כל עובד זר אשר מועסק שלא כחוק, יכול להביא לכך שהמעסיק שלו יהיה צפוי לקנס של 5 עד 10 אלף ₪. הסכומים מתייחסים לכל עובד זר המועסק על ידכם ובמקרים חמורים יותר, יתכן ותקבלו מאסר בפועל. אם כן, שמירה על זכויות עובדים זרים והעסקתם על פי החוק היא קריטית לשמירה על האינטרסים האישיים והכלכליים שלכם. באמצעות ליווי משפטי של משרד עורכי דין בתחום ההגירה, תוכלו לקדם כל תהליך בירוקרטי הדרוש עבור העובד או העובדים שלכם במטרה לספק להם את כל הזכויות ולשמור עליכם מפני קנסות ועונשי מאסר.

    טיפול מקצועי בזכויות עובדים זרים

    לקבלת פרטים נוספים על ייעוץ משפטי בנוגע לזכויות עובדים זרים, צרו קשר עם משרד עורכי דין יפתח חנן ושות' ותוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לעובדים הזרים שלכם. צוות המשרד זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר והוא ישמח לסייע לעובדים שלכם לעבוד בישראל על פי החוק עם כל הזכויות המגיעות להם.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן