ויזת עבודה לישראל

    על הליך הוצאת ויזת עבודה לישראל

    הוצאת ויזת עבודה לישראל הינה תנאי הכרחי לעבודה בישראל, של אזרחים זרים המבקשים לעבוד בארץ. עובדים זרים נדרשים להוציא, טרם הגעתם לשערי המדינה, אשרת ב' 1, המעניקה למחזיק הויזה זכות לעבוד באופן חוקי בישראל, באופן זמני לתקופה מוגבלת, שנקבעה מראש, בהתאם לנהלי משרד הפנים. דיני ההגירה והסדרת הקריטריונים ,עבור הנפקת ויזת עבודה לישראל, מיועדים להגן על מאפייני המדינה, מבחינה דמוגרפית כמדינה דמוקרטית בעלת רוב יהודי. בישראל מדיניות ההגירה אינה נשענת על צרכי התעסוקה ובהתאם לעובדים הנדרשים בתחומי התעסוקה השונים, כפי שמדינות ההגירה של מערביות אחרות.

    תחומי תעסוקה לידיים עובדות

    הנושא של הארכת ויזה לישראל נמצא בסמכותו של משרד הפנים, אך ישנם הגבלות רבות על הביצוע, על מנת לצמצם את ההשתקעות של העובדים הזרים בישראל. הארכת ויזה לישראל אפשרית במקרים הומניטריים שונים. הוצאת ויזה לזר המגיע לישראל, על מנת לעבוד, מתאפשרת כחלק מקבוצת האשרות הזמניות. למעשה מדובר באישור עבודה זמני לעובדים זרים בתחומי תעסוקה, שיש בהם מחסור בעובדים ישראלים, בין היתר בתחומי הבנייה, החקלאות והסיעוד. מספר אישורי ויזה לעובד זר הניתנים בכל שנה, תלוי במכסות מוגדרות, בהתאם לצרכי התעשייה בסקטורים השונים.

    ביטוח רפואי והתחייבויות אחרות

    מעסיקים שמבקשים להאריך רישיון העבודה של עובדים זרים, שלא בתחום הסיעוד נדרשים להנפיק חידוש ויזה לעובד זר ממשרד הפנים. במסגרת בקשת חידוש ויזה לעובד זר יש לצרף מסמכים המאשרים את הסדרת הביטוח הרפואי של העובד, המלצה של שירות התעסוקה, התחייבות של המעסיק, לגבי המשך העסקה של העובד והתחייבות שלא לבטל את הביטוח הרפואי בעתיד. בהארכת תוקף ויזת עבודה לישראל נדרשת הנוכחות האישית של העובד, במשרד הפנים והוא צריך להציג תעדה מזהה ודרכון ואת כלל המסמכים שצוינו קודם.

    ויזת עבודה לישראל עם עורך דין המומחה לתחום

    אם אתם זקוקים למידע נוסף, לגבי הקריטריונים להנפקת ויזת עבודה לישראל או שאתם זקוקים לליווי משפטי, לשם הוצאת ויזה לזר הגעתם למקום הנכון. עורך דין יפתח חנן מתמחה בליווי מעסיקים ועובדים בנוגע לתהליכי הוצאת ויזה לעובד זר המבקש לעבוד בישראל. עו"ד יפתח חנן מתמחה בהנפקת ויזות עבודה למומחים, המנויידים לישראל ע"י חברות זרות או חברות ישראליות, לצורך ביצוע עבודה בישראל, בין היתר במקצועות הטכנולוגים וההייטק. הייעוץ המשפטי של המשרד מבוסס על ניסיון ופרקטיקה של שנים, בניוד מומחים זרים לישראל מדי שנה.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן