הסדרי מעמד לזרים

    הסדרי מעמד לזרים במדינת ישראל, הינה סוגיה חוקית – משפטית סבוכה, הכוללת מגוון של אפשרויות והליכים פרוצדורליים ו/או משפטיים מורכבים וארוכים, מה שמקשה מאוד על מי שאינו בעל אזרחות או תושבות ישראלית לקבל מעמד חוקי בארץ. כמו כן, חוק הכניסה לישראל אוסר על כניסה ושהייה של זרים בלי הסדרת אשרה חוקית וקובע כי מדובר בעבירה פלילית אשר העונש המקסימלי בגינה הוא שנת מאסר בפועל. לפיכך, על מנת להתנהל בצורה הנכונה והטובה ביותר, כדאי לקבל סיוע מקצועי של עו"ד המתמחה בדיני הגירה, הסדרת אשרות במשרד הפנים וכדומה.

    הסדרת מעמד לבני זוג זרים

    חוק האזרחות, תשי"ב – 1952 מאפשר הסדרת אשרה וקבלת מעמד לתושב זר מכוח נישואים לבת/בן זוג ישראלים או מנהלים מערכת יחסים זוגית כידועים בציבור. הליך זה חל גם כל זוגות מאותו מין, כאשר בסיומו יכול המבקש לקבל מעמד של אזרח ישראלי.

    הסדרי מעמד לעובדים זרים

    חוק עובדים זרים, תשנ"א – 1991 קובע הסדרי מעמד קפדנים, כדי לשמור על איזון ראוי ונכון בין כמות העובדים הזרים הדרושים בפועל בענפים ספציפיים במשק לבין קיום המדיניות הנוקשה של הממשלה לפיה יש להפחית את מספרם. כך, העובד הזר מקבל היתר עבודה רק למעסיק אחד בענף מסוים ומכוחו מקבל אשרת שהייה בישראל. מנגד, המעסיק חייב להעסיק אותו ולשלם לו את כל זכויותיו על פי חוק.

    קבלת מעמד מסיבות הומניטריות

    חוק הכניסה לישראל, מאפשר להעניק הסדרי מעמד מטעמים הומניטריים, כגון מקרי מוות במשפחה הקרובה, התמודדות עם מחלות קשות ועוד, במקרה בו התושב הזר אינו זכאי לקבל מעמד מתוקף מכוח החוקים האחרים. לשם כך, יש לקבל את אישורה של וועדה בין משרדית העוסקת בבחינת בקשות של סדרי מעמד לזרים מסיבות הומניטריות, כל מקרה לגופו.

    אל תהססו – פנו לקבלת ייעוץ וסיוע משפטי

    כפי שניתן לראות, ישנן דרכים שונות לקבל הסדרי מעמד לזרים בישראל ויש לדעת איך להתנהל בצורה הטובה והיעילה ביותר מול הגורמים הרלבנטיים אשר לא פעם מערימים קשיים על התושבים הזרים. עו"ד יפתח חנן הינו עו"ד ותיק, מקצועי ומנוסה בדיני הגירה וכן הסדרת אשרות לזרים, בכל המסלולים האפשריים. עו"ד יפתח חנן וצוות עורכי הדין במשרדו מגלים בקיאות רבה בחוקים ובפסיקה וצברו הצלחות רבות בתיקים של הסדרי מעמד לזרים. אנו נוכל להגדיל את סיכויי הבקשה שלכם. תוכלו לפנות אלינו בכל עת, ותקבלו שירות מעולה, מקצועי ומסור.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן