הוצאת ויזה לזר

    צריכים סיוע משפטי להוצאת ויזה לעובד זר?

    בישראל להוציא ויזה או אזרחות לעובדים זרים אינה פשוטה וזכאות לקבלת אזרחות ישראלית תלויה במידה רבה במשפחתו של מבקש האזרחות. מי שנולד בחו"ל להורים ישראלים יכול לקבל אזרחות ללא עיכובים מיותרים. עם זאת, כאשר אין את התנאי הזה או תנאים המקבילים לחוק השבות, תהליך הוצאת ויזה לזר הוא מורכב ודורש לגור במדינת ישראל לפחות 3 שנים ברציפות לפני הגשת הבקשה מהרשות להגירה ואוכלוסין. גם נושא של איחוד משפחות הוא מוגבל החל משנת 2002 ולכן חשוב לבצע את התהליך בליווי של אנשי מקצועי המכירים את החוק ואת התנאים המשפטיים בהם צריך לעמוד.

    הבאת עובדים זרים למדינת ישראל

    כאשר מדובר על תהליך הבאת עובדים זרים או התאזרחות של עובד זר, יש להבין כי התהליך הינו מורכב ביותר. ישנו ביקוש נרחב להבאה של עובדים ממדינות שונות לארץ ובעיקר ממדינות עולם שלישי. הרצון של חברות ותאגידים בישראל הוא לצמצמם את תשלום השכר עבור העובדים או להשלים גיוסים שלא ניתן להשלים עם עובדים מקומיים. בישראל עובד זר מקוטלג על פי עובד זר פלשתיני, עובד זר מומחה ועובדים זרים כלליים. יש לטפל במקרה של העובד שלכם לגופו ולהתאים את שיטת הבירוקרטיה על פי התאמה שלו לאחד מ-3 הקטגוריות הנ"ל.

    התניות החוק על פי עיסוק

    על מנת שתוכלו להבין את מורכבות התהליך להוצאות ויזה לעובד זר או להוצאת אזרחות, חשוב שתדעו כי בכל תחום עיסוק יש תנאים מסוימים לתהליך הוצאת ויזת עבודה. הוצאת ויזה לזר בתחום הבניין למשל כוללת קטגוריות ספציפיות לתחילת התהליך וזה נכון גם לגבי עבודות סיעוד, אליהן יש ביקוש עצום לעובדים זרים מכיוון שאין אפשרות לגייס עובדים מקומיים לעבודות הללו בטווח הארוך. אם אתם עובדים כקבלני עבודה או כוח אדם אתם צריכים לקבל ליווי משפטי לתהליך על מנת לצמצם עלויות ולמנוע עיכובים לקבלת הויזה.

    ייעוץ משפטי להוצאת ויזה לזר

    לקבלת ייעוץ משפטי בתהליך הוצאת ויזה לזר, צרו קשר עם משרד עורכי דין יפתח חנן ושות' המדורג באופן קבוע בדירוג BDI של משרדי עורכי הדין המובילים בישראל. צוות המשרד יסייע לכם בתהליך וילווה אתכם עד להוצאת הויזה לעובדים שלכם.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן