בקשה לקבלת היתר להעסקת עובד זר

    מעסיקים עובד זר? מעוניינים לקבל עליו היתר להעסקה?

    אם אתם בעלי עסק או חברה ומעוניינים להעסיק באופן קבוע או לפרויקט זמני עובדים זרים, אתם מחוייבים להשיג היתר לעבודה שלהם. משרד הפנים והרשות לאוכלוסין והגירה הם הגורמים מולם צריך להתנהל בכדי לקבל את ההיתר ואת הגשת הבקשה לקבלת היתר להעסקת עובד זר מגישים בתהליך בירוקרטי מול המשרדים הממשלתיים. אחד התחומים בהם ישנו ריבוי בקשות להעסקת עובדים זרים באופן חוקי, הוא תחום הסיעוד. אתם בתור המעסיק, חייבים להכיר את כל התנאים לקבלת ההיתר ומומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ממשרד עורכי דין המתמחה בתחום ההגירה.

    התהליך להיתר העסקה לעובד זר

    ישנם תנאים מקדימים שאתם נדרשים לעמוד בהם לפני שאתם מגישים את הבקשה להיתר העסקה לעובד זר. במידה והעובד שלכם נכנס למדינת ישראל לא כדין או הורחק מישראל, יהיה לכם מאוד קשה לקבל את היתר אם בכלל. ישנו חשש קבוע כי עובדים זרים יגיעו לצורך השתקעות ולקבל מעמד בישראל למרות שהוא מגיע טכנית רק בשביל לעבוד לתקופה מוגדרת מראש. יש נושאים נוספים שצריך להתייחס אליהם כמו עובדים זרים היכולים להיחשב לפליטים ומגיעים מאזורי קרבות ועובדים זרים עם מומחיות ספציפית.

    איך מתמודדים עם התהליך הבירוקרטי?

    הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התהליך הבירוקרטי המורכב של העסקת עובד זר באופן חוקי, היא לקבל ליווי מלא דרך משרד עורכי דין מנוסה בתחום. עורך דין בתחום ההגירה יכין עבורכם את הבקשה לקבלת היתר להעסקת עובד זר ויתנהל מול הגורמים הרלוונטיים בתהליך. חשוב לדעת כי זהו תהליך מורכב הדורש סבלנות רבה. לכן, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לקדם את התהליך בצורה האופטימלית בהתאם למצב המשפטי בו נמצא העובד.

    בקשה לקבלת היתר להעסקת עובד זר

    לקבלת פרטים נוספים על הגשת בקשה לקבלת היתר להעסקת עובד זר, צרו קשר עם משרד עורכי דין יפתח חנן ושות' הנחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין הטובים ביותר בתחום ההגירה. צוות המשרד כולל עורכי דין בעלי ניסיון רב בהתנהלות מול משרד הפנים והרשות להגירה ואוכלוסין ויכול לסייע לכם לאורך כל התהליך עד לקבלת ההיתר המיוחל עבור העובד או העובדים שלכם.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן