ביטול גירוש מישראל בן זוג זר

    ככלל, חוק האזרחות, תשי"ב – 1952 מאפשר לבני זוג זרים הנשואים או מנהלים חיים משותפים עם אזרח או תושב ישראל, לקבל מעמד חוקי בישראל מכוח הליך תושבות קבע או התאזרחות, בכפוף לעמידה בתנאי החוק הדרקוניים ונהלי משרד הפנים. יחד עם זאת, הדרך לקבלת המעמד היא ארוכה ורצופה מהמורות וקשיים, כאשר פעמים רבות הבקשה מסורבת על ידי נציגי רשות האוכלוסין וההגירה ויש לגרש את בני הזוג הזרים מהארץ. במקרים אלה, יש לפעול מיד לצורך ביטול גירוש מישראל של בן זוג זר, תוך קבלת סיוע מקצועי של עו"ד המתמחה בדיני הגירה, אשר ביכולתו לשנות את רוע הגזרה.

    האם ניתן לבטל את החלטת הגירוש?

    ביטול גירוש מישראל בן זוג זר הינו אפשרי בהחלט, שכן מדובר בהחלטה שלטונית הנתונה לביקורת שיפוטית של בתי המשפט ואמנות בינלאומיות השומרים על זכויות האדם. לכן, נציגי משרד הפנים מחויבים לפעול תוך איזון ראוי בין שמירה על טובת כלל הציבור בישראל לבין זכותם הבסיסית של הזרים לחירות, חיים וכבוד ואינם רשאים לגרש אותם למדינה אחרת שם תהיה להם סכנה ממשית לחיים או לחירות.

    שלבי הפעולה

    ביטול גירוש מישראל ניתן לעשות באמצעות הגשת ערעור על החלטת משרד הפנים, לפי השלבים הבאים: לרוב, לאחר שנתקבלה ההחלטה של רשות האוכלוסין וההגירה לסרב לבקשה להסדרת המעמד של בן הזוג הזר, יש להגיש ערעור פנימי ללשכה הממונה או למטה הראשי הנמצא בירושלים. במידה שערר זה נדחה, קמה הזכות לפנות בערעור לבית הדין לעררים. ככל ולא הושג ביטול גירוש מישראל של בן זוג, ניתן לפנות לבית המשפט המחוזי ואחר כך לבית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ.

    פנו רק לעו"ד מומחה בתחום

    ביטול גירוש מישראל בן זוג זר מצריך בקיאות וניסיון מעשי כמו גם היכרות עם שלבי ההליך והרשויות השונות. עו"ד יפתח חנן מומחה לדיני הגירה, ניהל בהצלחה כמות גדולה של תיקים בהם בני זוג זרים עמדו בפני גירוש והצליח להביא לביטול גירוש מישראל. משרד עו"ד יפתח חנן ושות', הינו משרד מקצועי, אמין ומוביל בתחום זה, לו יש ניסיון עשיר בהתנהלות היעילה והמומלצת מול משרד הפנים לרבות הגשת עררים לערכאות המשפטיות השונות ושינוי החלטת הגירוש. אם נקלעתם למצב בו בקשת בן או בת הזוג שלכם להסדרת מעמד סורבה, והם ניצבים לפני גירוש, פנו אלינו מיד ונעשה את כל הדרוש כדי לשנות זאת.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן