בודק עליה לישראל

    חוק השבות, תש"י – 1951 קובע את זכאותם של יהודים ובני משפחותיהם לעלות לארץ ישראל ולהתגורר בה באופן קבוע. מתוך מטרה לעודד את כמות העולים ארצה ולחזק את הקשר בין היהודים שחיים בתפוצות לבין היהודים שחיים בישראל, מאפשר משרד הפנים ליהודים העומדים בתנאי החוק, להסדיר את מעמדם החוקי בצורה קלה, יעילה ומהירה יחסית, באמצעות מתן אשרת עולה או לחילופין אשרת בודק עליה לישראל. התנאים לקבלת האשרות הם זהים בעיקרם ועל המבקש להוכיח למשרד הפנים כי הוא עומד בהם, כאשר מדובר בהליך הכרוך בהמצאת מסמכים אישיים, אישורים רשמיים, הגשת טפסים, השלמת מידע ועוד. על מנת לייעל את התהליך ולחסוך בזמן יקר ועגמת נפש, אנו ממליצים לעשות זאת עם עו"ד מקצועי המתמחה בדיני הגירה והסדרת מעמד.

    מהי אשרת בודק עלייה?

    אשרת בודק עליה לישראל יכול לקבל אדם יהודי שאינו תושב או אזרח ישראל, המעוניין לבדוק לעומק את האפשרות לעשות עלייה ארצה ולהשתקע בה. המטרה היא לאפשר לאותם אנשים ובני משפחותיהם, השוקלים בדעתם לעלות לארץ לצמיתות, לבחון קודם את החברה, העבודה והמגורים בישראל. המדובר על אשרת שהייה בישראל לישיבה ארעית, המוענקת לרוב למשך 3 שנים ויש אפשרות להאריך אותה ל-5 שנים מקסימום, לאחר בחינה יסודית ואישור של משרד הפנים.

    חשוב לציין, כי אדם שמחזיק באשרת בודק עליה לישראל מקבל מגוון הטבות והקלות, כגון אשרת עבודה בישראל, זכאות לזכויות סוציאליות מביטוח לאומי כמו יתר תושבי המדינה, פטור מתשלום אגרות, זכאות להנפקת תעודת זהות זמנית ואינו מחויב בשירות צבאי.

    מה חשוב לדעת?

    ככלל, ניתן לקבל את האשרות לפני ההגעה לישראלית באמצעות הקונסוליה הישראלית במדינת המקור או לפנות למשרד הפנים במקום המגורים הרלבנטי לאחר ביצוע המעבר לישראל. למשרד הפנים יש סמכות חוקית ושיקול דעת להחליט אם לאשר או לדחות את הבקשה לקבל אשרת שהייה בישראל.

    הניסיון מלמד כי הוצאת אשרת עולה או אשרת בודק עליה הינם הליכים מורכבים, מסורבלים ומייגעים, המצריכים טיפול מקצועי, יסודי ונכון של עו"ד בעל מומחיות וניסיון בדיני הגירה אשר יודע איך צריך לפעול מול הרשויות השונות. עו"ד יפתח חנן מחזיק במומחיות ספציפית וניסיון עשיר ומוצלח בתחום זה ולכן יש ביכולתו לפשט את ההליכים ולקצר משמעותית את זמני קבלת האשרות השונות. משרדו של עו"ד יפתח חנן מעניק לקהל לקוחותיו שירות אישי, אדיב ומסור לכל אורך הדרך – אנו עומדים לשירותכם בכל עת.

     


     
    קידום אורגני | קידום אתרים

    דילוג לתוכן